Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Jon till stureplan...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Koppelman" data-source="post: 553841" data-attributes="member: 57206"><p>Som folk förstår så handlar Jon's blogg om hans liv, han skriver om det har gör om dagarna. Nu verkar folk tro att bara för att Jon flyttat sin blogg till stureplan helt plötsligt så har han nu då också börjat hänga & festa jättemycket med dessa människor. jag lovar er, det har Jon gjort i flertalet år.</p><p></p><p>Om ni nu ogillar det han skriver om nu, ge mig då ett konstruktivt svar på vad han skall skriva om i nuläget? Om hans blogg skall handla om hans liv så bör han väl således skriva om det han gör?</p><p></p><p>Det är inte så många som klagar på Jacob Wester's blogg fastän det faktum att han blogggar om samma sak; hans liv och det han gör. Men eftersom Jacob inte har lika flashigt liv och lika mycket pengar så är det ingen som gnäller på honom. Då tror jag inte heller att det är så många av er som tycker att fiske är intressant..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Koppelman, post: 553841, member: 57206"] Som folk förstår så handlar Jon's blogg om hans liv, han skriver om det har gör om dagarna. Nu verkar folk tro att bara för att Jon flyttat sin blogg till stureplan helt plötsligt så har han nu då också börjat hänga & festa jättemycket med dessa människor. jag lovar er, det har Jon gjort i flertalet år. Om ni nu ogillar det han skriver om nu, ge mig då ett konstruktivt svar på vad han skall skriva om i nuläget? Om hans blogg skall handla om hans liv så bör han väl således skriva om det han gör? Det är inte så många som klagar på Jacob Wester's blogg fastän det faktum att han blogggar om samma sak; hans liv och det han gör. Men eftersom Jacob inte har lika flashigt liv och lika mycket pengar så är det ingen som gnäller på honom. Då tror jag inte heller att det är så många av er som tycker att fiske är intressant.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Jon till stureplan...
Tillbaka
Topp