Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Jones flagship vs Koura Pencil
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Schoobang" data-source="post: 1274888" data-attributes="member: 140174"><p>Mellan just dessa två brädor skulle jag välja Pencil för fina snöförhållanden (inte nödvädigtvis bara puder, men mjukare) och Flagship om du åker mkt is och stenhård underlag. Pencil är roligare och bättre för carving men Flagship är tryggare och stabilare när det är stökigt.</p><p></p><p>Jag skulle annars vilja slå ett slag för Stranda Descender. Jag bytte ut min 20/21 Flagship efter att ha testat Strandan. Descender är precis lika bra som Flagship i hög fart och stök men roligare att carva och cruisa med.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Schoobang, post: 1274888, member: 140174"] Mellan just dessa två brädor skulle jag välja Pencil för fina snöförhållanden (inte nödvädigtvis bara puder, men mjukare) och Flagship om du åker mkt is och stenhård underlag. Pencil är roligare och bättre för carving men Flagship är tryggare och stabilare när det är stökigt. Jag skulle annars vilja slå ett slag för Stranda Descender. Jag bytte ut min 20/21 Flagship efter att ha testat Strandan. Descender är precis lika bra som Flagship i hög fart och stök men roligare att carva och cruisa med. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Jones flagship vs Koura Pencil
Tillbaka
Topp