Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Jones flagship vs Lib tech birdman ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="CapRanger" data-source="post: 995823" data-attributes="member: 119598"><p>Jag har två Jones brädor (Flagship och Mountain Twin). Är riktigt nöjd med min Flagship även om jag ibland plockar fram en äldre Lib Tech TRS. Brädan fungerar riktigt bra i pist som offpist samt att den går att komma upp i riktigt höga hastigheter med bra skär där det är möjligt.</p><p></p><p>Anser att en bräda över 170 cm är lite väl lång, tänk mer på vikten. Jag väger runt 90kg men med ryggsäck och allt annat blir det just över 100 kg och jag har inte kännt att min 163 Flagship är för kort.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="CapRanger, post: 995823, member: 119598"] Jag har två Jones brädor (Flagship och Mountain Twin). Är riktigt nöjd med min Flagship även om jag ibland plockar fram en äldre Lib Tech TRS. Brädan fungerar riktigt bra i pist som offpist samt att den går att komma upp i riktigt höga hastigheter med bra skär där det är möjligt. Anser att en bräda över 170 cm är lite väl lång, tänk mer på vikten. Jag väger runt 90kg men med ryggsäck och allt annat blir det just över 100 kg och jag har inte kännt att min 163 Flagship är för kort. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Jones flagship vs Lib tech birdman ?
Tillbaka
Topp