Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Jonny Mosley
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Usama" data-source="post: 15271" data-attributes="member: 20240"><p>Har knappt hämtat mig från gårdagens uppvisning från haschpulkåkarna, som var den fetaste av pipetävling,så blir man på nytt serverad mycket delikat os-måltid.</p><p> Nya fräscha grepp i puckeln. Jag är också väldigt imponerad amerikanens hopp,och många andras med, men vi får inte glömma att grenen heter faktist fortfarande "puckel" . Så åkningen är nog med liten marginal det viktigaste.</p><p> Däremot tror jag att domarna bör döma in hoppen mer rättvist efter svårighetsgrad och verkligen lära sig olika hopps svårighetsgrad.</p><p>Som nämndes så tycker jag inte att det skall ge några vidare poäng på hoppmomentet om man gör 4twist och sedan ett rakt hopp igen ex.2twist/spread. Så jävla svårt att hoppa rakt fram är det inte.</p><p>Han med 720 spin eller vad det hette, hade lite otakt i åkningen</p><p>från början och skenade nästan vid ett tillfälle, kanske därför hans placering. Jag kan ha sett fel.</p><p> / bin "trippeldaffy" ladde</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Usama, post: 15271, member: 20240"] Har knappt hämtat mig från gårdagens uppvisning från haschpulkåkarna, som var den fetaste av pipetävling,så blir man på nytt serverad mycket delikat os-måltid. Nya fräscha grepp i puckeln. Jag är också väldigt imponerad amerikanens hopp,och många andras med, men vi får inte glömma att grenen heter faktist fortfarande "puckel" . Så åkningen är nog med liten marginal det viktigaste. Däremot tror jag att domarna bör döma in hoppen mer rättvist efter svårighetsgrad och verkligen lära sig olika hopps svårighetsgrad. Som nämndes så tycker jag inte att det skall ge några vidare poäng på hoppmomentet om man gör 4twist och sedan ett rakt hopp igen ex.2twist/spread. Så jävla svårt att hoppa rakt fram är det inte. Han med 720 spin eller vad det hette, hade lite otakt i åkningen från början och skenade nästan vid ett tillfälle, kanske därför hans placering. Jag kan ha sett fel. / bin "trippeldaffy" ladde [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Jonny Mosley
Tillbaka
Topp