Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Jul lovs åkning?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="KaitsuH" data-source="post: 1044806" data-attributes="member: 59050"><p>Stubaier Gletscher, Hintertux, Kitzsteinhorn-Kaprun och Sölden i Österrike. Om du är mycket rik, du kan visst resa också till Frankrike eller Schweiz. I Julas var vi i Stubai, ett är tidigare i Kitzsteinhorn, och ännu ett år tidigare i Sölden, och alla var mycket bra. Jovisst ganska mycket människor, men dom var inte alls intresserade av offpiståkning (från Holland, England, Tyskland etc.), så vi kunde hitta också ganska bra offpiståkning så tidigt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KaitsuH, post: 1044806, member: 59050"] Stubaier Gletscher, Hintertux, Kitzsteinhorn-Kaprun och Sölden i Österrike. Om du är mycket rik, du kan visst resa också till Frankrike eller Schweiz. I Julas var vi i Stubai, ett är tidigare i Kitzsteinhorn, och ännu ett år tidigare i Sölden, och alla var mycket bra. Jovisst ganska mycket människor, men dom var inte alls intresserade av offpiståkning (från Holland, England, Tyskland etc.), så vi kunde hitta också ganska bra offpiståkning så tidigt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Jul lovs åkning?
Tillbaka
Topp