Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Jul och nyår i alperna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ahlback" data-source="post: 1013533" data-attributes="member: 127221"><p>Tjenare!</p><p>Vår familj var i julas i alperna och firade jul och nyår där i Champoluc och Cervinia, Italien.</p><p>Detta året vill vi göra någonting liknande, fast andra resemål.</p><p></p><p>Själv vill jag gärna ha något ställe där det är lite köer. Resten tror jag är bra när det kommer till alperna (mat, backar osv.).</p><p></p><p>Så vi ska till två ställen, men frågan är vart.</p><p>Har funderat kring Val d'Isere och lite kring de största ställena i Österike.</p><p>Men som sagt så vill jag själv ha lite köer.</p><p></p><p>Park och andra grejjer är ju pluspoäng, men inga måsten.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ahlback, post: 1013533, member: 127221"] Tjenare! Vår familj var i julas i alperna och firade jul och nyår där i Champoluc och Cervinia, Italien. Detta året vill vi göra någonting liknande, fast andra resemål. Själv vill jag gärna ha något ställe där det är lite köer. Resten tror jag är bra när det kommer till alperna (mat, backar osv.). Så vi ska till två ställen, men frågan är vart. Har funderat kring Val d'Isere och lite kring de största ställena i Österike. Men som sagt så vill jag själv ha lite köer. Park och andra grejjer är ju pluspoäng, men inga måsten. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Jul och nyår i alperna
Tillbaka
Topp