Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Jul och nyår i alperna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bastardquad" data-source="post: 1013776" data-attributes="member: 39757"><p>Jag var i Ischgl över jul förra året och blev mycket överraskad över hur korta alla liftköer var. Systemet har en mycket stor liftkapacitet, absolut, men inte ens nedfarterna var sådär knökfulla de kan vara när tysken invaderar. Om något var det frågan om ett lojt och sporadiskt försvar, företrädesvis av holländare och engelsmän. <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p><p></p><p>En försiktig rekommendation från min sida, utan några som helst garantier.</p><p></p><p>PS. Nattlivet är inte av denna värld... Hardcore om du hittar rätt. DS.</p><p></p><p>MVH</p><p>Daniel</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bastardquad, post: 1013776, member: 39757"] Jag var i Ischgl över jul förra året och blev mycket överraskad över hur korta alla liftköer var. Systemet har en mycket stor liftkapacitet, absolut, men inte ens nedfarterna var sådär knökfulla de kan vara när tysken invaderar. Om något var det frågan om ett lojt och sporadiskt försvar, företrädesvis av holländare och engelsmän. ;) En försiktig rekommendation från min sida, utan några som helst garantier. PS. Nattlivet är inte av denna värld... Hardcore om du hittar rätt. DS. MVH Daniel [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Jul och nyår i alperna
Tillbaka
Topp