Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
jul?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Doughboy" data-source="post: 50171" data-attributes="member: 28391"><p>Snöläget kring jul är lite vanskligt. Det kan lika gärna vara hur mycket puder som helst, eller så är det riktigt tunt. Jag har varit i Bad Gastein kring jul och haft helt suverän åkning. Jag har kompisar som varit i Val d`Isere ett par år i December och också de har haft fantastiska förhållanden. Det bästa råd jag kan ge är att ha is i magen och vänta in i det sista med vart man ska åka för att kunna bege sig dit snön finns.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Doughboy, post: 50171, member: 28391"] Snöläget kring jul är lite vanskligt. Det kan lika gärna vara hur mycket puder som helst, eller så är det riktigt tunt. Jag har varit i Bad Gastein kring jul och haft helt suverän åkning. Jag har kompisar som varit i Val d`Isere ett par år i December och också de har haft fantastiska förhållanden. Det bästa råd jag kan ge är att ha is i magen och vänta in i det sista med vart man ska åka för att kunna bege sig dit snön finns. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
jul?
Tillbaka
Topp