Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Julien Regnier kickad från Armada?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pizzaaugust" data-source="post: 563501"><p>Vi kickar Julien och Anthony för vi har inga pengar. Men vi tar med Mike Hornbeck och Oscar Harlaut.</p><p></p><p>Tror att Anthony's utgångsdatum varit. Syns inte i skidfilmer längre osv. Iof tror jag att Oscar och Hornbeck drar mer folk nu och om dom slår igenom riktigt. Men att skylla på pengakris när dom har massa nya skidåkare på am teamet har jag svårt att tro på. Det är ju inte bara Oscar och Mike direkt, dom har ju sjukt stort AM team på både kläder och skidor.</p><p></p><p>Kanske billigare med AM iof, men 6 stycken sådana måste ju vara minst lika dyrt som två PRO som detsutom skapade märket. Håller iof till viss del med Aendrew men still.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pizzaaugust, post: 563501"] Vi kickar Julien och Anthony för vi har inga pengar. Men vi tar med Mike Hornbeck och Oscar Harlaut. Tror att Anthony's utgångsdatum varit. Syns inte i skidfilmer längre osv. Iof tror jag att Oscar och Hornbeck drar mer folk nu och om dom slår igenom riktigt. Men att skylla på pengakris när dom har massa nya skidåkare på am teamet har jag svårt att tro på. Det är ju inte bara Oscar och Mike direkt, dom har ju sjukt stort AM team på både kläder och skidor. Kanske billigare med AM iof, men 6 stycken sådana måste ju vara minst lika dyrt som två PRO som detsutom skapade märket. Håller iof till viss del med Aendrew men still. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Julien Regnier kickad från Armada?
Tillbaka
Topp