Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Julkalendern bra/dålig
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="storej" data-source="post: 136592" data-attributes="member: 32434"><p>Julkalendern är redan en klassiker som trolltyg och Allram, klar femma av fem... dock tycker jag den är strået sämre än förra årets kalender. Allram Est ständiga överlägsenhet fick mig att fraga, finns det nån gud, är han allram eller kanske habib vid mixerbordet, svaren har varit få, men jag vet att det säljs tröjor på svt.se med allram och tjet på!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="storej, post: 136592, member: 32434"] Julkalendern är redan en klassiker som trolltyg och Allram, klar femma av fem... dock tycker jag den är strået sämre än förra årets kalender. Allram Est ständiga överlägsenhet fick mig att fraga, finns det nån gud, är han allram eller kanske habib vid mixerbordet, svaren har varit få, men jag vet att det säljs tröjor på svt.se med allram och tjet på! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Julkalendern bra/dålig
Tillbaka
Topp