Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
julklapp till pojkvännen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tompan14" data-source="post: 1019943" data-attributes="member: 74439"><p>Förutom i armén, där en spade inte är en spade utan ett verktyg. Länge leve KLAS!</p><p></p><p>Håller ni till i Åre tycker jag du ska knalla över till lavincentret och kolla vad de kan erbjuda.</p><p>Personligen är jag en sådan som förespråkar kunskap över utrustning. Att bara ge någon en transceiver och inget mer tror jag bara leder till ett större risktagande eftersom man nu tror att man åker säkert.</p><p></p><p>Börjar man med utbildningen tror jag man får en bättre effekt totalt. Jag kan inte tänka mig att det skulle vara speciellt vanligt att man går en kurs och sedan inte skaffar sig utrustningen, men att köpa utrustningen först och "ta kursen nästa säsong" är tyvärr väldigt vanligt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tompan14, post: 1019943, member: 74439"] Förutom i armén, där en spade inte är en spade utan ett verktyg. Länge leve KLAS! Håller ni till i Åre tycker jag du ska knalla över till lavincentret och kolla vad de kan erbjuda. Personligen är jag en sådan som förespråkar kunskap över utrustning. Att bara ge någon en transceiver och inget mer tror jag bara leder till ett större risktagande eftersom man nu tror att man åker säkert. Börjar man med utbildningen tror jag man får en bättre effekt totalt. Jag kan inte tänka mig att det skulle vara speciellt vanligt att man går en kurs och sedan inte skaffar sig utrustningen, men att köpa utrustningen först och "ta kursen nästa säsong" är tyvärr väldigt vanligt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
julklapp till pojkvännen
Tillbaka
Topp