Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
julklapp?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Wippeh" data-source="post: 250183" data-attributes="member: 41385"><p>jag summerar mina julklappar</p><p></p><p>mest hi-fi: Rakappareten!</p><p></p><p>helt oväntat: 3l vattenpåse till ryggsäck, fiffig grej som jag aldrig tänkt på att ha!</p><p></p><p>lätt bäst: Sockar! stickade tjocksockar som jag önskade å ett par elitesockar till pjäxorna</p><p></p><p>från farbror: chokladask och trisslott. dock lika spännande varje gång att skrapa den där förjävla lotten som i år faktiskt gav utdelning, hela 25krX2!!!! 50kr alltså</p><p></p><p>dyraste godset: fondpengar låsta i 3 år</p><p></p><p>behövligaste klappen: Jacka!! tack och lov ny jacka. känns på något sätt slitet att gå med sin hellyhansenjacka med pajjade dragkedjor som drar kallt så äntligen så har man en ny! å inte behövde man köpa den heller</p><p></p><p>största frågetecknet: en julklapp från farfar vars sinnen ibland kan tyckas vara disorienterade och diffusa. bakom pappret låg det en kartong till en matvåg, så jag sa genast till min kusin som är inne i "knarklangning" och tydligen kör med bäddmadrassen som bank att den här kan du nog få av mig. men för säkerhetsskull öppnade jag och det visade sig vara adaptrar till eluttagen med fjärrkontroll som gör att man kan slå av strömmen till vadfan man nu behöver det. praktiskt? ja, kanske men nu bor jag hemma och min far är alldeles tokig i timers. allting går på timers av nått slag eller står på. </p><p></p><p>sen the usual cash och helt nytt för mig, en resväska! </p><p></p><p>God jul.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Wippeh, post: 250183, member: 41385"] jag summerar mina julklappar mest hi-fi: Rakappareten! helt oväntat: 3l vattenpåse till ryggsäck, fiffig grej som jag aldrig tänkt på att ha! lätt bäst: Sockar! stickade tjocksockar som jag önskade å ett par elitesockar till pjäxorna från farbror: chokladask och trisslott. dock lika spännande varje gång att skrapa den där förjävla lotten som i år faktiskt gav utdelning, hela 25krX2!!!! 50kr alltså dyraste godset: fondpengar låsta i 3 år behövligaste klappen: Jacka!! tack och lov ny jacka. känns på något sätt slitet att gå med sin hellyhansenjacka med pajjade dragkedjor som drar kallt så äntligen så har man en ny! å inte behövde man köpa den heller största frågetecknet: en julklapp från farfar vars sinnen ibland kan tyckas vara disorienterade och diffusa. bakom pappret låg det en kartong till en matvåg, så jag sa genast till min kusin som är inne i "knarklangning" och tydligen kör med bäddmadrassen som bank att den här kan du nog få av mig. men för säkerhetsskull öppnade jag och det visade sig vara adaptrar till eluttagen med fjärrkontroll som gör att man kan slå av strömmen till vadfan man nu behöver det. praktiskt? ja, kanske men nu bor jag hemma och min far är alldeles tokig i timers. allting går på timers av nått slag eller står på. sen the usual cash och helt nytt för mig, en resväska! God jul. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
julklapp?
Tillbaka
Topp