Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Juniorpjäxor till vuxen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="hk95mbg" data-source="post: 1084392" data-attributes="member: 129054"><p>Hejsan!</p><p></p><p>Har en fundering...Jag letar nya pjäxor och det är inte så lätt. Är 43 år, väger 58 kg, är 168 cm lång och kvinna. </p><p></p><p>Problemet är att jag har väldigt smala föttter 93 i lästbredd. Hittar inga tillräckligt smala pjäxor. Har även väldigt smala vader. Har sett att många juniorpjäxor har mycket smalare läst. Vad är egentligen skillnaden mellan en juniorpjäxa och en vuxenpjäxa?</p><p></p><p>Jag har åkt skidor en vecka om året sen jag var fem år...med ett uppehåll på drygt 10 år. Började åka igen för 8 år sen och åker nu en hel vecka +!på helgerna vintersäsongen....Är alltså inte nybörjare...Har ett par pjäxor som är 100 i lästen och JÄTTEstora...de flaxar omkring när jag åker och det är sjukt jobbigt...</p><p></p><p>Min fråga är...kan man som vuxen åka med en juniorpjäxa eller är det bara dumt?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hk95mbg, post: 1084392, member: 129054"] Hejsan! Har en fundering...Jag letar nya pjäxor och det är inte så lätt. Är 43 år, väger 58 kg, är 168 cm lång och kvinna. Problemet är att jag har väldigt smala föttter 93 i lästbredd. Hittar inga tillräckligt smala pjäxor. Har även väldigt smala vader. Har sett att många juniorpjäxor har mycket smalare läst. Vad är egentligen skillnaden mellan en juniorpjäxa och en vuxenpjäxa? Jag har åkt skidor en vecka om året sen jag var fem år...med ett uppehåll på drygt 10 år. Började åka igen för 8 år sen och åker nu en hel vecka +!på helgerna vintersäsongen....Är alltså inte nybörjare...Har ett par pjäxor som är 100 i lästen och JÄTTEstora...de flaxar omkring när jag åker och det är sjukt jobbigt... Min fråga är...kan man som vuxen åka med en juniorpjäxa eller är det bara dumt? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Juniorpjäxor till vuxen?
Tillbaka
Topp