Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Juniorskidor för tonåringar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 815070" data-attributes="member: 46762"><p>Jag förstår inte varför ingen kliver in och säger stopp... För mig låter detta som en fantastiskt dumsnål idé!</p><p></p><p>Dels väger du inte så pass lite att du kan åka på rena juniorskidor, dels är bindningarna tokigt underdimensionerade (iaf. de från Conrad) för dig och sen så kan du få tag på MYCKET bra begagnade grejer just nu! </p><p></p><p>Vad för typ av skidor är du ute efter, är det högpresterande pistskidor? Isf. är ett par beggade damslalomskidor grymma. Ofta billiga med sansad DIN-skala på bindningen. Kolla på blocket, det finns många riktigt bra grejer för 2000:- och nedåt!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 815070, member: 46762"] Jag förstår inte varför ingen kliver in och säger stopp... För mig låter detta som en fantastiskt dumsnål idé! Dels väger du inte så pass lite att du kan åka på rena juniorskidor, dels är bindningarna tokigt underdimensionerade (iaf. de från Conrad) för dig och sen så kan du få tag på MYCKET bra begagnade grejer just nu! Vad för typ av skidor är du ute efter, är det högpresterande pistskidor? Isf. är ett par beggade damslalomskidor grymma. Ofta billiga med sansad DIN-skala på bindningen. Kolla på blocket, det finns många riktigt bra grejer för 2000:- och nedåt! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Juniorskidor för tonåringar
Tillbaka
Topp