Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Junkyards så kallade REA
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nizzon" data-source="post: 445661" data-attributes="member: 83511"><p>Jag har mailat dom, svaret jag fick var:</p><p></p><p><strong><em>Vi har bara satt tillbaks en del grejer till ordinarie pris</em></strong></p><p><strong><em></em></strong></p><p><strong><em></em></strong></p><p><strong><em>Mvh Tobbe / Junkyard.se</em></strong></p><p></p><p>Nu var jag rätt upprörd i morse och en aning otrevlig i mailet så jag förstår att jag fick ett kort svar.</p><p>Men det han skriver stämmer ju inte in på många vintervaror, om någon alls.</p><p></p><p>Kan tillägga att jag har köpt både bräda, bindningar, och byxor från junkyard och varit nöjd. Skickade tillåmed tillbaka bindningarna (dom passade inte mina skor) och köpte brallorna på tillgodokvitto, allt har funkat skitbra och det är svinsnabb leverans.</p><p></p><p></p><p><strong>OlaMelin:</strong></p><p>Jag kan berätta att ingen av vintergrejerna på reasidan som tidigare hade rea har blivit billigare vad jag kan se, allt jag visste pris på innan har blivit dyrare, fast det står ju fortfarande rea då dom inte riktigt höjt till ordinarie pris.</p><p></p><p></p><p><strong>Jibba:</strong></p><p>Du behöver inte vara reggad för att maila dom, bara att skicka mail till <strong>info@junkyard.se</strong></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nizzon, post: 445661, member: 83511"] Jag har mailat dom, svaret jag fick var: [b][i]Vi har bara satt tillbaks en del grejer till ordinarie pris Mvh Tobbe / Junkyard.se[/i][/b] Nu var jag rätt upprörd i morse och en aning otrevlig i mailet så jag förstår att jag fick ett kort svar. Men det han skriver stämmer ju inte in på många vintervaror, om någon alls. Kan tillägga att jag har köpt både bräda, bindningar, och byxor från junkyard och varit nöjd. Skickade tillåmed tillbaka bindningarna (dom passade inte mina skor) och köpte brallorna på tillgodokvitto, allt har funkat skitbra och det är svinsnabb leverans. [b]OlaMelin:[/b] Jag kan berätta att ingen av vintergrejerna på reasidan som tidigare hade rea har blivit billigare vad jag kan se, allt jag visste pris på innan har blivit dyrare, fast det står ju fortfarande rea då dom inte riktigt höjt till ordinarie pris. [b]Jibba:[/b] Du behöver inte vara reggad för att maila dom, bara att skicka mail till [b]info@junkyard.se[/b] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Junkyards så kallade REA
Tillbaka
Topp