Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Junkyards så kallade REA
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Coldis" data-source="post: 445723" data-attributes="member: 54181"><p>stackars er som bara får 45% rea om några dagar på alla saker som redan är rea på!</p><p></p><p>För helvete, sluta gråt, dom kan ju inte ge bort alla saker gratis! Dom måste ju ha någon slags marginal, inte fan vill någon tappa pengar på att sälja något? Nej juste, då höjer dom lite så att det blir samma marginal på dom sakerna, dom höjer ju inte saker till mer än original, dom där byxorna var antagligen ett misstag bara, och då får man ju fortfarande 45% rabatt. Så när dom har 40% rea på vissa prylar, ska dom då lägga på ytterligare 45% på reapriset så får dom ju ingenting, ni kanske ska tänka lite LITEgrann innan också. </p><p></p><p>Och ni som säger "tur att jag beställde för en vecka sen" och "då skulle jag ju ha beställt innan" fattar ju ingenting.. vänta någon dag så blir dom ju ändå billigare än om ni hade köpt innan.</p><p></p><p>Nej, käftsmäll på alla er säger jag. *slap*</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Coldis, post: 445723, member: 54181"] stackars er som bara får 45% rea om några dagar på alla saker som redan är rea på! För helvete, sluta gråt, dom kan ju inte ge bort alla saker gratis! Dom måste ju ha någon slags marginal, inte fan vill någon tappa pengar på att sälja något? Nej juste, då höjer dom lite så att det blir samma marginal på dom sakerna, dom höjer ju inte saker till mer än original, dom där byxorna var antagligen ett misstag bara, och då får man ju fortfarande 45% rabatt. Så när dom har 40% rea på vissa prylar, ska dom då lägga på ytterligare 45% på reapriset så får dom ju ingenting, ni kanske ska tänka lite LITEgrann innan också. Och ni som säger "tur att jag beställde för en vecka sen" och "då skulle jag ju ha beställt innan" fattar ju ingenting.. vänta någon dag så blir dom ju ändå billigare än om ni hade köpt innan. Nej, käftsmäll på alla er säger jag. *slap* [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Junkyards så kallade REA
Tillbaka
Topp