Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Junkyards så kallade REA
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nizzon" data-source="post: 445812" data-attributes="member: 83511"><p>Jag hade faktist missat det i måndags när jag skrev första posten, och det gör ju en skaplig skillnad på pris.</p><p></p><p></p><p>Ett annat exempel på en planet erath outerwear jacka.</p><p></p><p>Ord. pris: 2999:- </p><p></p><p>Innan rean: 1299:- </p><p></p><p>NU: 1999:- </p><p></p><p>Med rean blir det: </p><p></p><p>20% = 1599:- (vilket inte är billigare än innan rean)</p><p></p><p>25% = 1499:- (vilket inte är billigare än innan rean) </p><p></p><p>30% = 1399:- (vilket inte är billigare än innan rean) </p><p></p><p>35% = 1299:- (samma som innan rean) </p><p></p><p>40% = 1199:- (billigare) </p><p></p><p>45% = 1099:-</p><p></p><p></p><p>Jag vet 3 till jackor med liknande scenario.</p><p></p><p>______</p><p></p><p>I måndags hade jag som sagt missat att dom gjorde avdraget i kassan, och jag räknade inte på det heller, men isf hade ovanstående jacka fortfarande blivit dyrare med 45% rea. Men nu vet jag ju att det inte är så så jag bölar inge mer.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nizzon, post: 445812, member: 83511"] Jag hade faktist missat det i måndags när jag skrev första posten, och det gör ju en skaplig skillnad på pris. Ett annat exempel på en planet erath outerwear jacka. Ord. pris: 2999:- Innan rean: 1299:- NU: 1999:- Med rean blir det: 20% = 1599:- (vilket inte är billigare än innan rean) 25% = 1499:- (vilket inte är billigare än innan rean) 30% = 1399:- (vilket inte är billigare än innan rean) 35% = 1299:- (samma som innan rean) 40% = 1199:- (billigare) 45% = 1099:- Jag vet 3 till jackor med liknande scenario. ______ I måndags hade jag som sagt missat att dom gjorde avdraget i kassan, och jag räknade inte på det heller, men isf hade ovanstående jacka fortfarande blivit dyrare med 45% rea. Men nu vet jag ju att det inte är så så jag bölar inge mer. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Junkyards så kallade REA
Tillbaka
Topp