Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Junkyards så kallade REA
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Eric_W" data-source="post: 452806" data-attributes="member: 37751"><p>Hahaha, såg den här tråden först nu och inte läst allt, men de verkar ju som att de flesta utom Coldis missat totalt va fan det hela handlar om. </p><p>Rea på rea dras i kassan på junkyard. </p><p>Typiskt internetforumsgrej att nån blåst liten stackare inte läser tillräckligt på sidan, går in på Fr.se och klagar och alla andra hakar på och ska hålla med och tracka ner. </p><p>Blir mao en hel bunt som totalt missar hela rean pga att de man "ska" hata junkyard. Synd om er. För dom har riktigt shyssta priser och grejer. </p><p></p><p>Också handlat på Junkyard , åkte till butiken i trollhättan (1h från gbg) och köpte på mig ett helt komplett sessionställ för 1800kr. Hela stället ligger på 5000 i vanliga fall.</p><p>Och då kom jag dit bara på 30%-dagen </p><p></p><p>Överpris..? jorå^^</p><p></p><p></p><p>Edit: Och angående killen som fick förstor tröja: </p><p>Får man en tröja i fel storlek mot vad man beställt när man handlar på internet då är de affären som gjort fel. Så man ringer/mailar dom och säger det. Då tar affären tillbaka de dom skickat fel och skickar en i rätt storlek. </p><p>Man försöker väl förfan inte tvätta tröjan mindre??!! Framförallt inte från XL till S!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Eric_W, post: 452806, member: 37751"] Hahaha, såg den här tråden först nu och inte läst allt, men de verkar ju som att de flesta utom Coldis missat totalt va fan det hela handlar om. Rea på rea dras i kassan på junkyard. Typiskt internetforumsgrej att nån blåst liten stackare inte läser tillräckligt på sidan, går in på Fr.se och klagar och alla andra hakar på och ska hålla med och tracka ner. Blir mao en hel bunt som totalt missar hela rean pga att de man "ska" hata junkyard. Synd om er. För dom har riktigt shyssta priser och grejer. Också handlat på Junkyard , åkte till butiken i trollhättan (1h från gbg) och köpte på mig ett helt komplett sessionställ för 1800kr. Hela stället ligger på 5000 i vanliga fall. Och då kom jag dit bara på 30%-dagen Överpris..? jorå^^ Edit: Och angående killen som fick förstor tröja: Får man en tröja i fel storlek mot vad man beställt när man handlar på internet då är de affären som gjort fel. Så man ringer/mailar dom och säger det. Då tar affären tillbaka de dom skickat fel och skickar en i rätt storlek. Man försöker väl förfan inte tvätta tröjan mindre??!! Framförallt inte från XL till S!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Junkyards så kallade REA
Tillbaka
Topp