Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Justera bindningar Freeflex Pro 14
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Deleted member 152328" data-source="post: 1054244"><p>Hej!</p><p></p><p>I helgen köpte jag ett par fina skidor samt pjäxor här på Freerides köp&sälj. Kul! Första gången jag investerar i egna grejor. Brukar hyra annars. Just nu är jag på jakt efter beskrivning på hur man justerar bindningarna? Kvinnan som ägde skidorna har 2,5 pjäxstorlekar mindre än mig. Jag frågade i min lokala sportaffär om de kunde hjälpa mig och de sa "inga problem, bara vi har en mall". Jag trodde de menade typ en pdf men jag inser att de menar en fysisk mall av metall. Skulle någon vilja dirigera mig åt någon guide på nätet där man kan lära sig mer om detta? Jag kan verkligen ingenting!</p><p></p><p>Tack på förhand!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Deleted member 152328, post: 1054244"] Hej! I helgen köpte jag ett par fina skidor samt pjäxor här på Freerides köp&sälj. Kul! Första gången jag investerar i egna grejor. Brukar hyra annars. Just nu är jag på jakt efter beskrivning på hur man justerar bindningarna? Kvinnan som ägde skidorna har 2,5 pjäxstorlekar mindre än mig. Jag frågade i min lokala sportaffär om de kunde hjälpa mig och de sa "inga problem, bara vi har en mall". Jag trodde de menade typ en pdf men jag inser att de menar en fysisk mall av metall. Skulle någon vilja dirigera mig åt någon guide på nätet där man kan lära sig mer om detta? Jag kan verkligen ingenting! Tack på förhand! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Justera bindningar Freeflex Pro 14
Tillbaka
Topp