Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Justera bindningar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="erdna" data-source="post: 1285600" data-attributes="member: 187089"><p>Jag har ett par tyrolia attack 11 som förmonterats på ett par norse apex skidor. Nu har jag precis köpt ett par nya pjäxor som är större(tror de är med 11mm) så försökte själv justera dom men när jag flytta back hällbindsidan?… så sitter bromsen en bit ifrån bindningen, gör de något? Testat trycka i pjäxan och den sitter som en smäck. Har man gjort rätt eller har man gjort bort sig och borde ta med skidan till verkstad eller liknade för hjälp att justera den rätt? Första gången jag justerat själv så… väldigt tacksam för hjälp</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="erdna, post: 1285600, member: 187089"] Jag har ett par tyrolia attack 11 som förmonterats på ett par norse apex skidor. Nu har jag precis köpt ett par nya pjäxor som är större(tror de är med 11mm) så försökte själv justera dom men när jag flytta back hällbindsidan?… så sitter bromsen en bit ifrån bindningen, gör de något? Testat trycka i pjäxan och den sitter som en smäck. Har man gjort rätt eller har man gjort bort sig och borde ta med skidan till verkstad eller liknade för hjälp att justera den rätt? Första gången jag justerat själv så… väldigt tacksam för hjälp [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Justera bindningar
Tillbaka
Topp