Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Justera flex - Nordicapjäxa
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Christian2010" data-source="post: 626651" data-attributes="member: 103560"><p>Ohoj!</p><p></p><p>Jag kan för min själ inte begripa hur katten jag ska justera flexet på mina pjäxor, nordica hot rod 125. Jag vill justera flexet nedåt (för att orka klämma till ordentligt de sista två timmarna varje dag) men hur gör jag? Instruktionsboken är fullständigt obegriplig. </p><p></p><p>Jag har förstått så pass mycket att det har att göra med de två "skruvarna/bultarna" strax ovanför hälen - men vad gör jag? Skruvar jag ur den översta, eller skruvar jag dem bara en smula år något håll?</p><p></p><p>Tacksam för hjälp!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Christian2010, post: 626651, member: 103560"] Ohoj! Jag kan för min själ inte begripa hur katten jag ska justera flexet på mina pjäxor, nordica hot rod 125. Jag vill justera flexet nedåt (för att orka klämma till ordentligt de sista två timmarna varje dag) men hur gör jag? Instruktionsboken är fullständigt obegriplig. Jag har förstått så pass mycket att det har att göra med de två "skruvarna/bultarna" strax ovanför hälen - men vad gör jag? Skruvar jag ur den översta, eller skruvar jag dem bara en smula år något håll? Tacksam för hjälp! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Justera flex - Nordicapjäxa
Tillbaka
Topp