Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Justera flex på pjäxa med skruvarna bak
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TrulleN" data-source="post: 1250387" data-attributes="member: 175922"><p>Reilly McGlashan pratar i denna videon mycket om hur du spänner pjäxorna och hur han känner att det påverkar flex i pjäxan. Har för mig att mina Hero 130 pjäxor skyltar med justerbar flex med skruvarna baktill också, så det är nog inte helt omöjligt att det går bra på dina men kolla upp i förhand och gör på egen risk såklart.</p><p></p><p>Edit: 2:37 börjar han snacka om flexjustering</p><p></p><p>[MEDIA=youtube]kroDZrw6jUQ[/MEDIA]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TrulleN, post: 1250387, member: 175922"] Reilly McGlashan pratar i denna videon mycket om hur du spänner pjäxorna och hur han känner att det påverkar flex i pjäxan. Har för mig att mina Hero 130 pjäxor skyltar med justerbar flex med skruvarna baktill också, så det är nog inte helt omöjligt att det går bra på dina men kolla upp i förhand och gör på egen risk såklart. Edit: 2:37 börjar han snacka om flexjustering [MEDIA=youtube]kroDZrw6jUQ[/MEDIA] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Justera flex på pjäxa med skruvarna bak
Tillbaka
Topp