Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Justering av Atomic Tracker MNC 16 L
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AdamClaeson" data-source="post: 1091518" data-attributes="member: 118349"><p>Tjena forumet!</p><p></p><p>Är det någon som har koll på hur mycket man kan justera en redan monterad turbindning (Atomic Tracker MNC 16 L) efter olika sulmått?</p><p></p><p>Jag har gjort en beställning av par Atomic Backland 117 med Tracker binding till. Men insett att jag även behöver nya pjäxor. Skidan kommer färdigmonterad, men är inställd efter mina gamla pjäxor.</p><p></p><p>På vanliga bindningar är det ju busenkelt, men hur är det med Atomic Tracker? Jag kommer ev gå ner en pjäxstl från 27-26,5 om det nu spelar någon roll...</p><p></p><p>Tack ödmjukast för svar!</p><p></p><p>/Adam</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AdamClaeson, post: 1091518, member: 118349"] Tjena forumet! Är det någon som har koll på hur mycket man kan justera en redan monterad turbindning (Atomic Tracker MNC 16 L) efter olika sulmått? Jag har gjort en beställning av par Atomic Backland 117 med Tracker binding till. Men insett att jag även behöver nya pjäxor. Skidan kommer färdigmonterad, men är inställd efter mina gamla pjäxor. På vanliga bindningar är det ju busenkelt, men hur är det med Atomic Tracker? Jag kommer ev gå ner en pjäxstl från 27-26,5 om det nu spelar någon roll... Tack ödmjukast för svar! /Adam [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Justering av Atomic Tracker MNC 16 L
Tillbaka
Topp