Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Justeringsmån Hoji Free
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AndreasFriberg" data-source="post: 1217376" data-attributes="member: 162112"><p>Undrar om någon här vet om det går att justera vinkeln / vrida på skaftet på ytterpjäxan i förhållande till foten? Det känns som att mina fötter trycks/vrids inåt lite i pjäxan. Dvs som att tårna pekar något mot varandra istället för rakt fram..?</p><p></p><p>Kanske är något annat jag bör justera?</p><p>Läste även på nätet att innerskon ska värmas till 110 grader vid custom fit, kan det stämma? köpte på Stadium Ski i Åre där de värmde med luft men är tveksam på vilken värme innerskon kom upp i där.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AndreasFriberg, post: 1217376, member: 162112"] Undrar om någon här vet om det går att justera vinkeln / vrida på skaftet på ytterpjäxan i förhållande till foten? Det känns som att mina fötter trycks/vrids inåt lite i pjäxan. Dvs som att tårna pekar något mot varandra istället för rakt fram..? Kanske är något annat jag bör justera? Läste även på nätet att innerskon ska värmas till 110 grader vid custom fit, kan det stämma? köpte på Stadium Ski i Åre där de värmde med luft men är tveksam på vilken värme innerskon kom upp i där. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Justeringsmån Hoji Free
Tillbaka
Topp