Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Juvasshytta/stryn
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mustache" data-source="post: 565680" data-attributes="member: 81802"><p>hittade ingen vettig tråd så skapade en själv tänkte höra lite ni som varit där i sommar om ni skulle kunna hjälpa mig med lite frågor jag har?</p><p></p><p>hur mycket kostar ett dags kort?</p><p>var är det värdast att åka? </p><p>vilket ställe har bäst park?</p><p>har dom öppet nu (8 september och 3 veckor fram?)</p><p>och brukar det vara lite folk eller får man stå och köa mycket i liftsystemen?</p><p>behöver man jacka?</p><p></p><p>så om nån som ser det å har vart där skulle kunna hjälpa mig vore det guld!!</p><p></p><p>tack på förhand</p><p>M.man</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mustache, post: 565680, member: 81802"] hittade ingen vettig tråd så skapade en själv tänkte höra lite ni som varit där i sommar om ni skulle kunna hjälpa mig med lite frågor jag har? hur mycket kostar ett dags kort? var är det värdast att åka? vilket ställe har bäst park? har dom öppet nu (8 september och 3 veckor fram?) och brukar det vara lite folk eller får man stå och köa mycket i liftsystemen? behöver man jacka? så om nån som ser det å har vart där skulle kunna hjälpa mig vore det guld!! tack på förhand M.man [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Juvasshytta/stryn
Tillbaka
Topp