Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Juvasshytta/stryn
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="v-larsson" data-source="post: 566234" data-attributes="member: 52127"><p>Mina svar gäller för stryn</p><p></p><p></p><p>hur mycket kostar ett dags kort? ca 400 spänn</p><p>var är det värdast att åka? Helt klart</p><p>vilket ställe har bäst park? Juvass även om jag inte vart där.</p><p>har dom öppet nu (8 september och 3 veckor fram?) Nope </p><p>och brukar det vara lite folk eller får man stå och köa mycket i liftsystemen? Inge kö </p><p>behöver man jacka? Ja, har knappt aldrig åkt på Stryn utan jacka. Brukar dock vara lite lä i parken så om man hajkar funkar det ibland.</p><p></p><p>Skönare häng än på folven hittar man inte någonstans i hela världen tror jag.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="v-larsson, post: 566234, member: 52127"] Mina svar gäller för stryn hur mycket kostar ett dags kort? ca 400 spänn var är det värdast att åka? Helt klart vilket ställe har bäst park? Juvass även om jag inte vart där. har dom öppet nu (8 september och 3 veckor fram?) Nope och brukar det vara lite folk eller får man stå och köa mycket i liftsystemen? Inge kö behöver man jacka? Ja, har knappt aldrig åkt på Stryn utan jacka. Brukar dock vara lite lä i parken så om man hajkar funkar det ibland. Skönare häng än på folven hittar man inte någonstans i hela världen tror jag. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Juvasshytta/stryn
Tillbaka
Topp