Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
JVC everio till Mac HJÄLP
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="F-T" data-source="post: 890120" data-attributes="member: 87683"><p>Blir så för mig med när jag spelar upp i VLC trots att jag inte spelar in i interlaced(t.ex. 1080i) Tror den gör så automatiskt och när det blir för mycket info samtidigt så timear den inte linjerna. Detta är bara en pure gissning. Det borde inte ha med hur du spelar in att göra p.g.a. du spelat in proggressiva bilder. Prova att spela upp i något annat programm ifall det är ett stort problem :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="F-T, post: 890120, member: 87683"] Blir så för mig med när jag spelar upp i VLC trots att jag inte spelar in i interlaced(t.ex. 1080i) Tror den gör så automatiskt och när det blir för mycket info samtidigt så timear den inte linjerna. Detta är bara en pure gissning. Det borde inte ha med hur du spelar in att göra p.g.a. du spelat in proggressiva bilder. Prova att spela upp i något annat programm ifall det är ett stort problem :D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
JVC everio till Mac HJÄLP
Tillbaka
Topp