JVC gz-mg330 everio.

• Trådstartare Trådstartare makiyo
  • Start datum Start datum
M

makiyo

Guest
JVC gz-mg330 everio.
Tjena! jag fick en JVC gz-mg330 everio i julklapp men jag kan inte se filmena och redigera dom på moviemaker. har ni något tips på något bra program som jag kan ladda ner utan virus så jag kan se filmena på datorn och även redigera dom på moviemaker! / Makiy0

JVC gz-mg330 everio.
Av: jesper87 | Idag 20:32 Citera
om du fick med en skiva i förpackningen så ska du installera den, då blir det rätt format. det funkade för mig.
_______________________________________________________________________________-----

jag insterallenrade faktiskt den, men då fick jag ett program som hette powerchinema NE for everio. det funkade bara att se filmen när USB kabeln var inkopplad i datorn.

JVC gz-mg330 everio.
jag har en JVC GZ-HD6 everio och du måste ladda över klippen via powercinema tll datorn.. vet inte om din har full-HD som min eller liknande vilket inte alla program stödjer.. utan oftast dom nyaste :)

JVC gz-mg330 everio.
ladda hem en trial version av Sony Vegas 9.0. Lätt program att lära sig, ett program för amatörer, men programmet kan även användas för avancerade saker om man tar sig tid att lära sig alla funktioner helt

Tillbaka
Topp