Jag åker på ett på k2 apache crossfire 2004 års modell och är helnöjd. Jag åker mest i pist och tycker att det är en rolig skida. Den plöjer igenom snöhögar och känns stabil även i högre farter och svänger bra. Så jag kan rekommendera den i alla fall.