Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
K2 Darkside för småtrött tjockis?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sockerfarsan" data-source="post: 605671" data-attributes="member: 15939"><p>Hur tror ni som kört på K2 Darkside att dom fungerar för en småtrött, småbarnsfar på 95 pannor (som normalt sett inte är helt usel på att klämma lagg)?</p><p></p><p>Idag kör jag på förra modellen av Legend Pro (194 cm) som vardagslagg och är på jakt efter några surfiga, glada och skogsvänliga fetingar som komplement.</p><p></p><p>Jag har även ett par Nordica Blower som jag gillar, men dom är lite väl allround för att komplettera Pro Ridern. Jag kan tänka mig en mer puderspecifik skapelse i stället.</p><p></p><p>Vad sägs? Funkar Darkside (i 188 cm) för någon min storlek?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sockerfarsan, post: 605671, member: 15939"] Hur tror ni som kört på K2 Darkside att dom fungerar för en småtrött, småbarnsfar på 95 pannor (som normalt sett inte är helt usel på att klämma lagg)? Idag kör jag på förra modellen av Legend Pro (194 cm) som vardagslagg och är på jakt efter några surfiga, glada och skogsvänliga fetingar som komplement. Jag har även ett par Nordica Blower som jag gillar, men dom är lite väl allround för att komplettera Pro Ridern. Jag kan tänka mig en mer puderspecifik skapelse i stället. Vad sägs? Funkar Darkside (i 188 cm) för någon min storlek? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
K2 Darkside för småtrött tjockis?
Tillbaka
Topp