K2 Darkstar? Forum Destroyer?

eknekn

Medlem
K2 Darkstar? Forum Destroyer?
Tjenare!
Efter mkt letande har jag hittat två brädor som jag tror kan passa mig.

någon som åkt på dessa och kan skriva vad ni tyckte om dom?
Hur är flexen på k2 darkstar?
Hur skiljer sig flexen åt på dessa två?

Tack!
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp