eknekn Medlem 2008-01-05 K2 Darkstar? Forum Destroyer? #1 Tjenare! Efter mkt letande har jag hittat två brädor som jag tror kan passa mig. någon som åkt på dessa och kan skriva vad ni tyckte om dom? Hur är flexen på k2 darkstar? Hur skiljer sig flexen åt på dessa två? Tack!
Tjenare! Efter mkt letande har jag hittat två brädor som jag tror kan passa mig. någon som åkt på dessa och kan skriva vad ni tyckte om dom? Hur är flexen på k2 darkstar? Hur skiljer sig flexen åt på dessa två? Tack!