Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
K2 Disorderly, köpa eller inte?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="R-R" data-source="post: 604545"><p>Tjenixen! Vad jag har förstått så är Disorderly symmetrisk, dvs. ja, den är symmetrisk ;-) Detta gör att den kanske inte är det optimala valet om du ska åka mest pist, och en del park.... Och FFS! Köp inte Marker 11/12 Free (Griffon/Jester funkar dock) eller vad de nu heter nuförtiden, en riktig skitbindning! Du måste även montera bindningarna mitmitt för att skidorna ska kunna vara optimala.... Lycka till med ditt skidköp!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="R-R, post: 604545"] Tjenixen! Vad jag har förstått så är Disorderly symmetrisk, dvs. ja, den är symmetrisk ;-) Detta gör att den kanske inte är det optimala valet om du ska åka mest pist, och en del park.... Och FFS! Köp inte Marker 11/12 Free (Griffon/Jester funkar dock) eller vad de nu heter nuförtiden, en riktig skitbindning! Du måste även montera bindningarna mitmitt för att skidorna ska kunna vara optimala.... Lycka till med ditt skidköp! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
K2 Disorderly, köpa eller inte?
Tillbaka
Topp