Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
K2 Disorderly, köpa eller inte?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="virres" data-source="post: 604673" data-attributes="member: 101417"><p>Jag köpte dem, och tycker det funkar kanon i både pist och park, bara använda sig av mer bakåtvikt och de funkar hyfsat <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> Jag är riktigt nöjd kan rekomendera skidan till alla som vill köpa dem :P Vad jag läst mig till ska griffon binningarna vara bra?? Vad är det som är dåligt med dem, tycker dem är grymma hittils.. sen är väl det ett ganska litet problem egentligen jag menar binning som binning för ett par skidor för 4 lax. Tack för svaren <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="virres, post: 604673, member: 101417"] Jag köpte dem, och tycker det funkar kanon i både pist och park, bara använda sig av mer bakåtvikt och de funkar hyfsat :) Jag är riktigt nöjd kan rekomendera skidan till alla som vill köpa dem :P Vad jag läst mig till ska griffon binningarna vara bra?? Vad är det som är dåligt med dem, tycker dem är grymma hittils.. sen är väl det ett ganska litet problem egentligen jag menar binning som binning för ett par skidor för 4 lax. Tack för svaren :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
K2 Disorderly, köpa eller inte?
Tillbaka
Topp