Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
K2 Disorderly
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="aepe" data-source="post: 482878" data-attributes="member: 73788"><p>Citerat från senast numret av åka skidor:</p><p>"En avancerad skida som fungerar bra över hela berget: park, pist och offpist. Men de är ganska tunga och för att snurra i luften krävs en åkare med kraft. Ser man till priset och vilken bindning som ingår måste man säga att det är ett fynd. FÖR VEM: Duktiga åkare, eller i alla fall de med kraft eller tyngd, som vill ha en twintip för hela berget"</p><p></p><p>Har inte provat disorderly personligen, men jag gillar k2 skidor i allmänhet. Många allround-modeller. Jag tycker nog att du ska köpa den längre sizen. Känns som hellre för långa än för korta. När man mognar vill man hellre åka offpist å då ska man ha längre skidor.</p><p></p><p>Men har du inga intentions att i framtiden åka puder så är det kanske inte nödvändigt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="aepe, post: 482878, member: 73788"] Citerat från senast numret av åka skidor: "En avancerad skida som fungerar bra över hela berget: park, pist och offpist. Men de är ganska tunga och för att snurra i luften krävs en åkare med kraft. Ser man till priset och vilken bindning som ingår måste man säga att det är ett fynd. FÖR VEM: Duktiga åkare, eller i alla fall de med kraft eller tyngd, som vill ha en twintip för hela berget" Har inte provat disorderly personligen, men jag gillar k2 skidor i allmänhet. Många allround-modeller. Jag tycker nog att du ska köpa den längre sizen. Känns som hellre för långa än för korta. När man mognar vill man hellre åka offpist å då ska man ha längre skidor. Men har du inga intentions att i framtiden åka puder så är det kanske inte nödvändigt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
K2 Disorderly
Tillbaka
Topp