Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
K2 Domain 11/12 Råd
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Abbelille" data-source="post: 943734" data-attributes="member: 126991"><p>Tja! jag kör på förra årets Domain och är riktigt nöjd! Med tanke på att du är 14 så skulle jag hälre ha lite för lång än för kort, med tanke på att du kommer växa som fan snart! men längden varierar ju från person till person vad man gillar.. Så iaf, tror att det kan passa bra men tänk över det <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p>peace!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Abbelille, post: 943734, member: 126991"] Tja! jag kör på förra årets Domain och är riktigt nöjd! Med tanke på att du är 14 så skulle jag hälre ha lite för lång än för kort, med tanke på att du kommer växa som fan snart! men längden varierar ju från person till person vad man gillar.. Så iaf, tror att det kan passa bra men tänk över det :) peace! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
K2 Domain 11/12 Råd
Tillbaka
Topp