Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
K2 Domain - Bra park skida?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tanoz" data-source="post: 946521" data-attributes="member: 85617"><p>Går skidgym i Malung, åker alltså väldigt mycket! Jag hade K2 Disorderly förra säsongen, de är lite styvare än Domain, och har ett vanligt spann (ingen rocker). Jag tyckte skidorna var sköna i hoppen och till rails. Sen denna säsongen köpte jag Domain. Efter en dag i backen med de skidorna så var jag förälskad. Helt klart skönaste skida jag någonsin har åkt på! Rockertekniken gör skidan riktigt lättsvängd, sen är skidan otroligt mjuk. Det gör att den är väldigt lättåkt och är otroligt lekfull! Men även fast den är så pass mjuk så sviker den aldrig i svarta hoppen. Det är alltså en otroligt bra och lekfull skida som passar så gott som överallt! KÖP KÖP KÖP!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tanoz, post: 946521, member: 85617"] Går skidgym i Malung, åker alltså väldigt mycket! Jag hade K2 Disorderly förra säsongen, de är lite styvare än Domain, och har ett vanligt spann (ingen rocker). Jag tyckte skidorna var sköna i hoppen och till rails. Sen denna säsongen köpte jag Domain. Efter en dag i backen med de skidorna så var jag förälskad. Helt klart skönaste skida jag någonsin har åkt på! Rockertekniken gör skidan riktigt lättsvängd, sen är skidan otroligt mjuk. Det gör att den är väldigt lättåkt och är otroligt lekfull! Men även fast den är så pass mjuk så sviker den aldrig i svarta hoppen. Det är alltså en otroligt bra och lekfull skida som passar så gott som överallt! KÖP KÖP KÖP! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
K2 Domain - Bra park skida?
Tillbaka
Topp