Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
K2 Domain - Bra park skida?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="OVesterlund" data-source="post: 946561" data-attributes="member: 116768"><p>Hoppen i min hemmabacke är väl typ som röda hoppen i bräcke. Men sen känns det även stor skillnad i landningar på rails och små hopp. </p><p></p><p>En annan skida jag tror kan passa bra är Line Afterbang! Tillräckligt styv för att ta landnigar bra, men ändå en lätt, lekfull skida med sina butterzones (eller vad det nu hette) och den är riktigt tålig. Väger ca 350g mer än mastermind per skida, alltså är den då ca 150g lättare än domain. Riktigt skön skida imo!</p><p></p><p>Men sen om man ska ha för ca 4000kr kanske AR7 och afterbang blir för dyra. Jag hade riktigt tur och fick totalt betala 4100kr för mina ar7or med marker griffon bindnigar!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="OVesterlund, post: 946561, member: 116768"] Hoppen i min hemmabacke är väl typ som röda hoppen i bräcke. Men sen känns det även stor skillnad i landningar på rails och små hopp. En annan skida jag tror kan passa bra är Line Afterbang! Tillräckligt styv för att ta landnigar bra, men ändå en lätt, lekfull skida med sina butterzones (eller vad det nu hette) och den är riktigt tålig. Väger ca 350g mer än mastermind per skida, alltså är den då ca 150g lättare än domain. Riktigt skön skida imo! Men sen om man ska ha för ca 4000kr kanske AR7 och afterbang blir för dyra. Jag hade riktigt tur och fick totalt betala 4100kr för mina ar7or med marker griffon bindnigar! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
K2 Domain - Bra park skida?
Tillbaka
Topp