Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
K2 Domain - Bra park skida?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Scarcity" data-source="post: 946842" data-attributes="member: 132950"><p>Kul! Men asså jag börjar bli lite osäker nu.. för expediten sa att jag inte skulle ta längre längd än 159 cm skidan, men från vad jag har läst verkar det som om folk säger att det är lika bra att ta en längre skida. Mer stabilt osv. Men jag vet inte.. </p><p></p><p>Jag är 166 cm nu, nybörjare, jag kommer inte direkt kötta svarta och röda hopp.. inte nu i iaf och jag kommer definitivt inte växa mer. Han sa att det är roligare med en kortare skida om man är nybörjare, lättare att snurra med i hoppen och hantera. Mer lekfull helt enkelt, lättare att trixa med (om man inte kör på as stora hopp). Men en längre skida ska tydligen vara mer stabil? Vad tycker ni? <strong>Ska jag välja 159 cm eller 169 cm?</strong> Ska köpa dom imorgon så vore sjukt tacksam för ett snabbt och bra svar :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Scarcity, post: 946842, member: 132950"] Kul! Men asså jag börjar bli lite osäker nu.. för expediten sa att jag inte skulle ta längre längd än 159 cm skidan, men från vad jag har läst verkar det som om folk säger att det är lika bra att ta en längre skida. Mer stabilt osv. Men jag vet inte.. Jag är 166 cm nu, nybörjare, jag kommer inte direkt kötta svarta och röda hopp.. inte nu i iaf och jag kommer definitivt inte växa mer. Han sa att det är roligare med en kortare skida om man är nybörjare, lättare att snurra med i hoppen och hantera. Mer lekfull helt enkelt, lättare att trixa med (om man inte kör på as stora hopp). Men en längre skida ska tydligen vara mer stabil? Vad tycker ni? [b]Ska jag välja 159 cm eller 169 cm?[/b] Ska köpa dom imorgon så vore sjukt tacksam för ett snabbt och bra svar :D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
K2 Domain - Bra park skida?
Tillbaka
Topp