Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
k2 domain
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Timpolo" data-source="post: 846786" data-attributes="member: 116386"><p>Finns trådar att söka om denna skida så gör det först till nästa gång.</p><p></p><p>Har själv skidorna och är 177cm, har 179cm (Som är ca: 182cm) första skidorna jag har och är ett av mina bästa köp i mitt liv. Känns lite fladdriga i pisten pga mjuk tip/tail och 0 grader camber (Platt under foten)</p><p></p><p>Tänk långa skidor, köp 179cm du kommer inte att ångra dig!</p><p></p><p>Lycka till med ditt köp!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Timpolo, post: 846786, member: 116386"] Finns trådar att söka om denna skida så gör det först till nästa gång. Har själv skidorna och är 177cm, har 179cm (Som är ca: 182cm) första skidorna jag har och är ett av mina bästa köp i mitt liv. Känns lite fladdriga i pisten pga mjuk tip/tail och 0 grader camber (Platt under foten) Tänk långa skidor, köp 179cm du kommer inte att ångra dig! Lycka till med ditt köp! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
k2 domain
Tillbaka
Topp