Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
K2 eller R2
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="YNWA" data-source="post: 979032" data-attributes="member: 84228"><p>Ok då återupptar jag denna tråden igen. Har ägnat ganska mycket tid åt att läsa genom recensioner på nätet och om R2an finns det ju ganska mycket att läsa, inte minst här på FR, men saknar lite mer info om SideSethen. Någon mer än Carled som hunnit prova den och som vill dela med sig av sina erfarenheter?</p><p>Har oxå dykt upp en annan skida som verkar passa in på mina kriterier, Atomic Automatic dvs en lekfull lättsvängd skida som inte bangar för lite fart på öppna ytor. Fick bra betyg på <a href="http://blistergearreview.com/gear-reviews/2012-2013-atomic-automatic" target="_blank">blister</a>, men frågan är om den är för mjuk för mig? Någon som provat den?</p><p></p><p>Dessa tre är mest intressanta just nu:</p><p>Salomon Rocker2 122mm 192cm</p><p>K2 Sideseth 188cm</p><p>Atomic Automatic 193cm</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="YNWA, post: 979032, member: 84228"] Ok då återupptar jag denna tråden igen. Har ägnat ganska mycket tid åt att läsa genom recensioner på nätet och om R2an finns det ju ganska mycket att läsa, inte minst här på FR, men saknar lite mer info om SideSethen. Någon mer än Carled som hunnit prova den och som vill dela med sig av sina erfarenheter? Har oxå dykt upp en annan skida som verkar passa in på mina kriterier, Atomic Automatic dvs en lekfull lättsvängd skida som inte bangar för lite fart på öppna ytor. Fick bra betyg på [url=http://blistergearreview.com/gear-reviews/2012-2013-atomic-automatic]blister[/url], men frågan är om den är för mjuk för mig? Någon som provat den? Dessa tre är mest intressanta just nu: Salomon Rocker2 122mm 192cm K2 Sideseth 188cm Atomic Automatic 193cm [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
K2 eller R2
Tillbaka
Topp