Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
K2 eller Völkl?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Malteee" data-source="post: 1084020" data-attributes="member: 161156"><p>Sitter med ett för mig ganska svårt val här. modellerna är 2017:</p><p>K2 Poacher: 177 cm långa, 96 mm breda</p><p>Völkl Revolt: 181 cm långa, 95 mm breda</p><p>priset ligger på ungefär detsamma.</p><p>Jag väger 85 kilo, och är 1,77 cm lång (bör jag gå upp i längd på skidorna?)</p><p>Jag har tänkt att använda skidorna som ett par lekfulla skidor som jag kan använda över hela berget. Jag vet om att dessa skidor inte kommer att leverera särskilt i pisten, då de är till mesta delen ett par parkskidor.</p><p>Det jag undrar nu är vilken skida som jag bör köpa? Har någon här testat någon av skidorna?</p><p>Tips uppskattas MYCKET!</p><p></p><p>Mvh</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Malteee, post: 1084020, member: 161156"] Sitter med ett för mig ganska svårt val här. modellerna är 2017: K2 Poacher: 177 cm långa, 96 mm breda Völkl Revolt: 181 cm långa, 95 mm breda priset ligger på ungefär detsamma. Jag väger 85 kilo, och är 1,77 cm lång (bör jag gå upp i längd på skidorna?) Jag har tänkt att använda skidorna som ett par lekfulla skidor som jag kan använda över hela berget. Jag vet om att dessa skidor inte kommer att leverera särskilt i pisten, då de är till mesta delen ett par parkskidor. Det jag undrar nu är vilken skida som jag bör köpa? Har någon här testat någon av skidorna? Tips uppskattas MYCKET! Mvh [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
K2 eller Völkl?
Tillbaka
Topp