Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
K2 extreme 08/09
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Screa_m" data-source="post: 563664" data-attributes="member: 84497"><p>Tja!</p><p></p><p>Jag har fastnat för dessa skidor och jag undrar om denna skida passar mig?</p><p>Jag är 185 lång och väger 75kg och jag kör nog mest park men även en del offpist och pist.</p><p></p><p>Ni kanske har något förslag på en bra skida som passa mig. Helst k2, head eller fischer.</p><p></p><p>Till sist vad vet ni om SchizoFrantic bindings? jag har tyvärr inga egna erfarenheter av det märket. Hur funkar de i park å pist? Vad är bra/dåligt med dessa bindningar? </p><p></p><p>Tack på förhand!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Screa_m, post: 563664, member: 84497"] Tja! Jag har fastnat för dessa skidor och jag undrar om denna skida passar mig? Jag är 185 lång och väger 75kg och jag kör nog mest park men även en del offpist och pist. Ni kanske har något förslag på en bra skida som passa mig. Helst k2, head eller fischer. Till sist vad vet ni om SchizoFrantic bindings? jag har tyvärr inga egna erfarenheter av det märket. Hur funkar de i park å pist? Vad är bra/dåligt med dessa bindningar? Tack på förhand! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
K2 extreme 08/09
Tillbaka
Topp