Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
K2 Fujative Hjälp...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="joelha" data-source="post: 149682" data-attributes="member: 42984"><p>Själv är jag väl en sisådär 174/5 lång, väger 53 kilo och kör på 169:an. Jag hoppar väl inte sådär väldans mycket men det blir en del, ett par 159:or verkar lite korta och mjuka för dig och med din vikt, särskilt som du inte tänker åka mycket park.</p><p>Kan man lägga dem på skär så piskar dem pist som tusan, går riktigt fort, ändå upplever jag dem som oerhört stabila inte alls så mjuka och fladdriga som en del säger. Beror kanske på åkstilen och på hur pass bra man är på att köra på kant.</p><p></p><p>offpist är dem väldigt sköna i, flyter hur bra som helst, jag har monterat 2 cm från mittmontering och kan ändå stå mitt på skidorna utan tyngden bak och ändå håller sig spetsarna flytande hur bra som helst.</p><p></p><p>De kan ibland upplevas som lite tunga när man hoppar men det får man ta.</p><p></p><p>Skidorna är kanon.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="joelha, post: 149682, member: 42984"] Själv är jag väl en sisådär 174/5 lång, väger 53 kilo och kör på 169:an. Jag hoppar väl inte sådär väldans mycket men det blir en del, ett par 159:or verkar lite korta och mjuka för dig och med din vikt, särskilt som du inte tänker åka mycket park. Kan man lägga dem på skär så piskar dem pist som tusan, går riktigt fort, ändå upplever jag dem som oerhört stabila inte alls så mjuka och fladdriga som en del säger. Beror kanske på åkstilen och på hur pass bra man är på att köra på kant. offpist är dem väldigt sköna i, flyter hur bra som helst, jag har monterat 2 cm från mittmontering och kan ändå stå mitt på skidorna utan tyngden bak och ändå håller sig spetsarna flytande hur bra som helst. De kan ibland upplevas som lite tunga när man hoppar men det får man ta. Skidorna är kanon. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
K2 Fujative Hjälp...
Tillbaka
Topp