Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
k2 Fujative vs atomic tweak vs head madtrix?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FDausch" data-source="post: 86217" data-attributes="member: 43614"><p>Asså alvarligt talat! du behöver inte ens tveka.. atomic tweak är en almänt tråkig o ful skida... Mad Trix MOJO kostar ca:6000 sen finns ju JOJO som ligger runt samma pris som fujative.. men skla jag rekomendera dig en skida som är vänlig både park o offpist så välj K2 Fujative.... jag har själv dom och har fått uppgifter om att "pep" Fujas själv varit med och utvecklat skidan heeela vägen... så tveka inte på den!</p><p></p><p>Over and Out</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FDausch, post: 86217, member: 43614"] Asså alvarligt talat! du behöver inte ens tveka.. atomic tweak är en almänt tråkig o ful skida... Mad Trix MOJO kostar ca:6000 sen finns ju JOJO som ligger runt samma pris som fujative.. men skla jag rekomendera dig en skida som är vänlig både park o offpist så välj K2 Fujative.... jag har själv dom och har fått uppgifter om att "pep" Fujas själv varit med och utvecklat skidan heeela vägen... så tveka inte på den! Over and Out [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
k2 Fujative vs atomic tweak vs head madtrix?
Tillbaka
Topp