Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
K2 Fujative vs. Rossignol Bandit B1 vs. Salomon 720 vs. Salomon Crossmax 8 Pilot vs. Atomic SX=7
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="E-Nilsson" data-source="post: 89753" data-attributes="member: 35664"><p>Jag var i samma sits som dig inför förra säsongen, 180 lång och omkring 70kg. Jag köpte ett par B1 170cm just för att jag ville ha en mångsidig skida. Visst är det alltid svårt att kombinera pist, park och puder men jag tycker rossignol har gjort ett bra jobb. I pisten agerar enligt mig minst lika bra som crossmax 8:an möjligtviss tappar dom på att dom har tendens till att släppa lite när det blir allt för isigt och i puder flyter den på riktigt fint trots sin smala midja, men i parken har den sin största fördel enligt mig. Den beter sig riktigt bra både i luften och landningen mycket tack vare den soppas tilltagna tailen ,funkar även finfint och raila med.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="E-Nilsson, post: 89753, member: 35664"] Jag var i samma sits som dig inför förra säsongen, 180 lång och omkring 70kg. Jag köpte ett par B1 170cm just för att jag ville ha en mångsidig skida. Visst är det alltid svårt att kombinera pist, park och puder men jag tycker rossignol har gjort ett bra jobb. I pisten agerar enligt mig minst lika bra som crossmax 8:an möjligtviss tappar dom på att dom har tendens till att släppa lite när det blir allt för isigt och i puder flyter den på riktigt fint trots sin smala midja, men i parken har den sin största fördel enligt mig. Den beter sig riktigt bra både i luften och landningen mycket tack vare den soppas tilltagna tailen ,funkar även finfint och raila med. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
K2 Fujative vs. Rossignol Bandit B1 vs. Salomon 720 vs. Salomon Crossmax 8 Pilot vs. Atomic SX=7
Tillbaka
Topp