Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Tja.
köpte ett par K2 fujative nu till säsongens början =). Jag undrar om någon har dessa skidor och vet lite fördelar och nackdelar med dom. Om det typ blätt börjar vobbla i höga hastigheter och sen . Vad skulle ni sätta för bety på dom av 1-10 ?