Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
K2 fuse som allaround?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="math-ematics" data-source="post: 262793" data-attributes="member: 71162"><p>Är lite sugen på en ny bräda då jag inte har åkt på några år och den som finns inte lockar så himla mycket. Kollade lite på en K2 Fuse 155 (är 174cm) och frågan lyder.</p><p></p><p>Kollade runt lite efter rekomenderad vikt för denna brädan men hittade inget.</p><p></p><p>stog bara i lbs på infobadet på plankan och fundera ut vad det blev i kg va lite snurrigt.</p><p></p><p></p><p>Funkar den som för lite av varje pist, park osv då det är en freestylebräda? Det blir nog större delen pist men ändå då o då hopp och lite park. Med några kilon extra på magen (80+) så är det lite lurigt o välja ut en bräda i en lagom prisklass.</p><p></p><p>Om den nu inte fungerar så vet jag inte riktigt. </p><p></p><p>2999 på stadium för ovanstående med k2 sonic-bindningar. Vilket jag tyckte va helt okej.</p><p></p><p>Nägon kanske har lite andra förslag.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="math-ematics, post: 262793, member: 71162"] Är lite sugen på en ny bräda då jag inte har åkt på några år och den som finns inte lockar så himla mycket. Kollade lite på en K2 Fuse 155 (är 174cm) och frågan lyder. Kollade runt lite efter rekomenderad vikt för denna brädan men hittade inget. stog bara i lbs på infobadet på plankan och fundera ut vad det blev i kg va lite snurrigt. Funkar den som för lite av varje pist, park osv då det är en freestylebräda? Det blir nog större delen pist men ändå då o då hopp och lite park. Med några kilon extra på magen (80+) så är det lite lurigt o välja ut en bräda i en lagom prisklass. Om den nu inte fungerar så vet jag inte riktigt. 2999 på stadium för ovanstående med k2 sonic-bindningar. Vilket jag tyckte va helt okej. Nägon kanske har lite andra förslag. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
K2 fuse som allaround?
Tillbaka
Topp