Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
k2 Hardside vs k2 Coomback?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="allezallez" data-source="post: 613365" data-attributes="member: 88202"><p>Här är en till Hardsideåkare jag är 176 / 75 kg och kör på 174 vilket känns perfekt för mig (K2s skidor är ju ca 5 cm längre än vad andra märken säger...) dom går som tåget i pisten och i alla fall jag upplever inte att bredden gör dom svåråkta på hårt underlag. Det är ingen svåråkt extremt styv skida utan bara "rätt" helt enkelt! Hoppas på att testa dom i lössnö vecka 8 då jag åker till Frankrike återkommer om vad jag tycker om bärighet och följsamhet och kommer kanske också sjunga tiprockerlovsång efter det! he he</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="allezallez, post: 613365, member: 88202"] Här är en till Hardsideåkare jag är 176 / 75 kg och kör på 174 vilket känns perfekt för mig (K2s skidor är ju ca 5 cm längre än vad andra märken säger...) dom går som tåget i pisten och i alla fall jag upplever inte att bredden gör dom svåråkta på hårt underlag. Det är ingen svåråkt extremt styv skida utan bara "rätt" helt enkelt! Hoppas på att testa dom i lössnö vecka 8 då jag åker till Frankrike återkommer om vad jag tycker om bärighet och följsamhet och kommer kanske också sjunga tiprockerlovsång efter det! he he [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
k2 Hardside vs k2 Coomback?
Tillbaka
Topp