Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
K2 Hardside
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Oscarrr_88" data-source="post: 831749" data-attributes="member: 114700"><p>tj SOFFan!!!! Lova här! tror 181 är lagom, för jag snackade med en kille här i skidshopen och han ville ge mig 169 (jag e ju 163). tror inte du ska ha kortare än du är. hahahahah såg bara k2 hardside och tänkte najs kanske lite info om dom, så varedu!! sen har vi inte kört nå puder än <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f641.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":(" title="Frown :(" data-smilie="3"data-shortname=":(" /> men de kmr <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> hörs!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Oscarrr_88, post: 831749, member: 114700"] tj SOFFan!!!! Lova här! tror 181 är lagom, för jag snackade med en kille här i skidshopen och han ville ge mig 169 (jag e ju 163). tror inte du ska ha kortare än du är. hahahahah såg bara k2 hardside och tänkte najs kanske lite info om dom, så varedu!! sen har vi inte kört nå puder än :( men de kmr :) hörs! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
K2 Hardside
Tillbaka
Topp