Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
K2 Hellbent 179 eller189?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="bayo" data-source="post: 458101" data-attributes="member: 28416"><p>jag tycker inte att det är något som helst snack om att du ska gå för 179:orna. Har hört en hel del tveksamheter bland de som valt 189:orna. Många tycker att skidan blir för klumpig och att man lekfullheten.</p><p></p><p>Då du väger endast 67 kg tror jag att 179 passar dig med god marginal. Angående mätningen av längden har jag fått det förklarat för mig att K2 mäter mellan de bredaste partierna på skidan. Om det stämmer låter jag vara osagt, men vad som står klart (vilket redan är nämnt) är att 189:an är närmre 195cm lång.</p><p></p><p>Hsh, välj 179 och montera dem +4,5-6 så kommer du ha jäkligt kul!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="bayo, post: 458101, member: 28416"] jag tycker inte att det är något som helst snack om att du ska gå för 179:orna. Har hört en hel del tveksamheter bland de som valt 189:orna. Många tycker att skidan blir för klumpig och att man lekfullheten. Då du väger endast 67 kg tror jag att 179 passar dig med god marginal. Angående mätningen av längden har jag fått det förklarat för mig att K2 mäter mellan de bredaste partierna på skidan. Om det stämmer låter jag vara osagt, men vad som står klart (vilket redan är nämnt) är att 189:an är närmre 195cm lång. Hsh, välj 179 och montera dem +4,5-6 så kommer du ha jäkligt kul! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
K2 Hellbent 179 eller189?
Tillbaka
Topp